reklama

Byť sám nie je hriech

Chcem si vpohode prečítať článok a odrazu reklama. Horoskop. Kedy nájdeš konečne lásku svojho života. Iksknem a rolujem nižšie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Odkaz na článok: Najčítanejšie: „Sám na Vianoce? Ako sa nezblázniť.“, „Ako prežiť Vianoce osamote“. Nie je už Január? Hneď pod tým: „Na Valentína sám?“.

Komercia nás už netlačí iba do zbytočných nákupov, ale diktuje nám, čo máme cítiť. Ak nemáš manželku, manžela, ale radšej len partnera (aby sme si pre istotu nechali zadné dvierka), si SÁM. Je jedno, či máš deti, psov, mačky, kobry, priateľov, rodinu...nemáš muža, nemáš pravdy.

V tejto chvíli ako keby zmizlo všetko, prečo sa pálili podprsenky. Ak nie si vo vzťahu, nie si plnohodnotný človek.A to nie je len otázka pocitov. Tento útok priamo nahlodáva ľudské práva.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prečo by som sa mala cítiť zle, pretože som sama? Cítim sa veľmi dobre. Nemyslím si, že bez partnera po boku nemôžu byť sviatky šťastné a veselé, nemyslím si, že by som sa 14.2. mala zavrieť doma s dzignutým filmom, čajom, zmrzlinou, dekou a krabicou servítok.

Žijeme vo svete plnom rozmanitosti, ale ešte stále s ňou nevieme pracovať, prijať ju. Stále sa delíme na to, či som biely alebo čierny, či som róm, či som bez ruky, ši som karierne na dobrom poste, či som vo vzťahu, či som rodič.... kedy to bude konečne iba slobodné SOM.

Michaela Ravaszová

Michaela Ravaszová

Bloger 
  • Počet článkov:  58
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Matka. Dvojnásobná. Po ukončení štúdia na bohosloveckej fakulte som sa venovala antropológii, lebo človek a jeho myslenie, konanie a správanie je pre mňa fascinujúce. Doktorát som získala z teologickej antropológie, pohľadu na dušu človeka. Môj život obohatil pobyt v Amerike aj semináre v Nemecku. teraz má môj život nový rozmer. Rodinu. Venujem sa deťom na vyučovaní besiedky, aj keď mám pocit, že sa toho viac učím ja od nich ako oni odo mňa. Angažujem sa v Matici slovenskej, lebo byť Slovenkou v Dunajskej Strede je niekedy ťažšie ako byť Slovenkou v zahraničí. Kategoricky však odmietam akékoľvek národnostné rozbroje. Mojim úsilím je navzájom sa zdieľať a tešiť zo svojej inakosti. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu