reklama

Prečo nemôžem byť olympionikom

Ja nemôžem byť olympionikom. Vlastne žiadnym športovcom. Nie kvôli tomu, že s mojou váhou by som mohla byť tak vzpieračka či guliarka, ale preto, že mi chýba pevná vôľa a vytrvalosť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

S napätím čakám na otvárací ceremoniál Olympijských hier. Deti spia a ja si googlim kadejaké upútavky, reklamy a profily športovcov. Doteraz som Olympiádu pozerala ako súčasť programu v telke- seriál, telenovela, 400m voľný spôsob. Avšak čím som staršia, tým viac za tým vidím ten úžasný výkon jednotlivca. Nie len ten chvíľkový, ktorý podá na Olympiáde, Paralympiáde, či inej súťaži, ale ten celoživotný.

Ja nemôžem byť olympionikom. Vlastne žiadnym športovcom. Nie kvôli tomu, že s mojou váhou by som mohla byť tak vzpieračka či guliarka, ale preto, že mi chýba pevná vôľa a vytrvalosť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nadchnúť sa dá pre veľa vecí. Ale zotrvať a keď sa nedarí, to je ťažšie. A pritom každý športovec viackrát okúsi pád, ako vydarený skok, bolesť svalov, únavu a ťažobu, ale ak vytrvá, pre ten pocit osobného víťazstva to stojí. Myslím, že najdôležitejšie je vyhrať sám nad sebou. Urobiť viac než si sprvu myslím, že dokážem, premôcť sa ku každodennému vstávaniu, kvôli rannému tréningu a aj keď som na dne tak nájdem silu vstať. A zvíťaziť.

Držím palce našim reprezentantom na Olympiádach. Ďakujem im, že dvíhajú našu národnú hrdosť a že sú vzorom pre decká aj dospelých.

Michaela Ravaszová

Michaela Ravaszová

Bloger 
  • Počet článkov:  58
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Matka. Dvojnásobná. Po ukončení štúdia na bohosloveckej fakulte som sa venovala antropológii, lebo človek a jeho myslenie, konanie a správanie je pre mňa fascinujúce. Doktorát som získala z teologickej antropológie, pohľadu na dušu človeka. Môj život obohatil pobyt v Amerike aj semináre v Nemecku. teraz má môj život nový rozmer. Rodinu. Venujem sa deťom na vyučovaní besiedky, aj keď mám pocit, že sa toho viac učím ja od nich ako oni odo mňa. Angažujem sa v Matici slovenskej, lebo byť Slovenkou v Dunajskej Strede je niekedy ťažšie ako byť Slovenkou v zahraničí. Kategoricky však odmietam akékoľvek národnostné rozbroje. Mojim úsilím je navzájom sa zdieľať a tešiť zo svojej inakosti. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu