reklama

Na prd je nám emancipácia

Viete čo, milé ženy... naprd je nám emancipácia. Keby sme žili pred x rokmi, tak by sme niečo ako: „v manželstve som nešťastná“ ani neriešili.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (46)

V jednom dámskom časopise uverejnili článok o tom, že rozvod sa vlastne začína po rozvode. V prípade, že majú deti, sa na plecia rozvedenej ženy sa zosunie ešte väčšia ťarcha, než akú vláčila v manželstve a muž získa slobodu. Pripúšťam, môže to byť aj naopak.

Ak sú bezdetní, poprípade sa vedia aj rýchlo dohodnúť na deľbe majetku, tak fajn. Tak to bolo len taký sex, na ktorý ste mali aj papier a keď sa do toho zamiešali umývanie riadu, špinavé ponožky a sem tam facka, tak jednoducho idete od seba.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Veľký prúser však, ak deti máte. Väčšinou ostávajú matke. Otec, občas, prispieva. Ale bežne zarábajúca žena, tým nemyslím slovenský priemer, lebo ten ani zďaleka neodráža realitu, si môže pískať a odpratať sa naspäť k mamičke. Ak je šikovná, k milencovi. Ale povedzme, že zarábate 400 eur. A máte dve deti. A hotovo. Úver na byt vám nedajú. Ak fakt nemáte rodičov, ktorí by vás prichýlili, tak si môžete pískať.

Môj osobný názor je, že ak má žena čo i len trošičku reálnu možnosť a schopnosť postarať sa o deti, má nechať toho prďúsa milenke, matke, susedovi, kamošom od piva a ísť, kade ľahšie. Lebo len matka, ktorá nie je slúžka, vykorisťovaná a ničená nefungujúcim vzťahom, môže byť dobrou matkou pre svoje deti.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Viete čo, milé ženy... naprd je nám emancipácia. Keby sme žili pred x rokmi, tak by sme niečo ako: „v manželstve som nešťastná“ ani neriešili. Sporák, tehotenstvá, pôrody, deti, žiadna práčka, sušička, umývačka, žiadne zamestnanie, žiadne vlastné peniaze, za všetko zlé môže v manželstve žena, aj za to, že muž pije, že ju bije, že si našiel inú, že má pár iných detí, že hrá v karty...a keď sa nepáči, preplesk z lásky vyrieši všetko.

Načo máme dúfať vo vlastné schopnosti, hodnotu, sny, chcieť viac, keď už podľa susedy máme dosť a skvelý život. Či?

Michaela Ravaszová

Michaela Ravaszová

Bloger 
  • Počet článkov:  58
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Matka. Dvojnásobná. Po ukončení štúdia na bohosloveckej fakulte som sa venovala antropológii, lebo človek a jeho myslenie, konanie a správanie je pre mňa fascinujúce. Doktorát som získala z teologickej antropológie, pohľadu na dušu človeka. Môj život obohatil pobyt v Amerike aj semináre v Nemecku. teraz má môj život nový rozmer. Rodinu. Venujem sa deťom na vyučovaní besiedky, aj keď mám pocit, že sa toho viac učím ja od nich ako oni odo mňa. Angažujem sa v Matici slovenskej, lebo byť Slovenkou v Dunajskej Strede je niekedy ťažšie ako byť Slovenkou v zahraničí. Kategoricky však odmietam akékoľvek národnostné rozbroje. Mojim úsilím je navzájom sa zdieľať a tešiť zo svojej inakosti. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu